sweetbake

Alla inlägg den 30 december 2014

Av Nadja Åkerfeldt - 30 december 2014 15:26

Hej. Som några vet har jag flyttat till en ny lägenhet och blivit sambos. Denna lägenhet är en gammal men väldigt fin och rymlig.
Men med äldre lägenheter finns de alltid några skavanker och de var bland annat i köket. Inne i skåp och låder var där mkt färgfläckar och annat. De var väldigt tråkigt att öppna ett skåp så jag bestämde (då jag är den konstnärliga av oss i målarfronten) att vi skulle måla skåpen i olika pastellfärger.
(Resultatet kommer på bild nedan.)

Nu när folk öppnar våra skåp blir de alltid positivt överraskade. Dessa är en helt klar hit både för oss och för gäster.

Nu ska jag även göra vid kaklet och lägga på en så kallad kakeldekor så detta kommer ni också få se ett slutresultat på när man får allt.

Skåpen före och vill även påpeka att dessa skåp var de som såg bäst ut.

Skåpen efter :) blev i pastellfärgerna rosa, gul, grön och blå.

Vi har även nu börjat satsa på ett väldigt retro kök så jag gör även en massa pop art målningar till vägg och liknande.

#kök #renovering #retro #pastell #färg #måla #skåp #lådor #före #efter

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards